va md cicci ikv

så jävla tråkigt att du inte har ngn fantasi& måste härma.

åkte till stan med mamma då, haha, vart lite tjurig för mamma var skitsnål!
ville inte köpa ett skit till mig! men fick med mig 2 st armband hem, lite dyra..!
men det va mammas pengar ;) , fika, hem till cicci& vi satt vid datorn först,
sedan klippte hon mig& jag sa 5-10 cm, hon klippte tp 25 cm!!
hon sa att jag passade så bra i kort, men nja..! håret vart skitbra men
jag gillar ju långt hår, jaja, vi köpte pommes& gick ut med hennes hund, kollade på tv&
snackade om gamla minnen, hahahaha :D , i slutet vart hon skit osocial& snacka i telefon.
nu är man hemma& ska sooova antar jag, pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0