russian roulette

dagens låt!
har hört denna låt på radion flera gånger& den har alltid fastnat.
tycker den är rätt bra, vad tkr ni ;) ?


- då var man hemma..!

varit i lambohov, jag& mina kusiner hade int spec mkt pengar, eller jag.
så vi pantade tp 100 ölburkar& fick runt 67 kr, jag köpte choklad& dom skulle
köpa hårfärg, tp mörkbrunt, not hot på dom tkr jag, men vågade inte säga de, hahah.
gick först till coopkonsum, ingen snygg färg där så vi drog till affären som hette ''tempo'' en
gång i tiden när jag bodde där, vet inte vad den heter nu, men affären är skit liten& dom hade
ingen hårfärg! det tog tp en kvart att gå dit& det var svinkallt, vi vart besvikna, haha.
så drog hem till philip& chilllaa, hans orm har dött, HHAHAHAHA, skrev ju om hans orm här.
fyfan va sorgligt, men vi käka godis& såg på 2012, eller vi orkade inte se på filmen, vi snackade ist.
sen hem& jag är uttråkad, men jag ska se på I survived a japanese gameshow, riktigt underhållande program fktiskt.
annars ska jag inte göra så mke ikväll, skolan imrrrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0